perjantai 26. joulukuuta 2008

Lissää joulua ja nukkekotihaaveilua...

Kohtahan se joulu on ohi :( Joulu on ihanaa aikaa ja olen ehdottomasti jouluihminen. Tämän kämpän keskeneräisyys kuitenkin tekee sen, että ei ihan hirveästi tullut laitettua joulua. Olen myös saanut keittiötä hieman eteenpäin ja eteisen maalattua. Niistä laitan kuvia lähi päivinä :)

Mutta aloitetaan parista joulukuvasta ensin... mun vähän harva kuusi :) ja ruokapöytää...muualla asunnossa aika niukasti joulua..




Joulupukki toi mm. tällaisen aivan ihanan kissatyynyn... Yleensä en välitä eläinaiheisista tavaroista ja tämä taitaa olla ensimmäinen laatuaan tässä huushollissa, mutta on mielestäni tosi suloinen...


Lisäksi joulupukki toi mulle mun toivomani nukkekotikirjan ja sen innoittamana olen taas suunnitellut taloa ja sen asukkaita...pitäis vaan osata päättää, että minkälaisen talon sitä haluaa...


Ehkä itselleni sopisi se parhaiten, että tekisin nukkekotini kaappiin. Vaikka voisin tykätä myös talon ulkoisesta laittamisesta, niin en jostain syystä halua kotiini talon näköistä esinettä. Tässä kirjassa ollut "tsaarinajan huone" joka siis pienessä kaapissa. Itse olen miettinyt, että jos tekisi kaapin rungon itse ja laittaisi oviksi vanhat moniruutuiset ikkunat... Suunnittelu jatkuu :)



Myös tämä Pariisilaishuone oli jollain tavalla tosi viehättävä


Kirjassa oli myös kuvia oikeasti vanhoista nukketaloista... upeita!!




1 kommentti:

Hattaramaa kirjoitti...

Kiitos kun jätit viestin. Minusta juuri tuollainen vähän harva metsäkuusi ja vielä siihen suomenliput olisi se kaikkein kaunein tänä jouluna. Ehkä meillä on ollut olosuhteiden pakosta liiankauan tekokuusi. Mukavaa joulua!