lauantai 27. joulukuuta 2008

Bloggaaja?

Juu, mä en edelleenkään miellä, että olisin varsinainen blogin kirjoittaja, vaikka nyt vuoden verran olenkin tätä omaani tässä pitänyt jotenkuten pystyssä. Olen myöskin jonkun verran pihalla kaikkeen bloggaamiseen liittyvästä. Kesällä sain Niinalta jonkun tunnustuksenkin enkä mä tajunnut, mitä sille pitäisi tehdä :) Jep, pieni vähä-älyinen karhu, niinkuin Nalle-Puh on tää neiti välillä...

En edes muista miksi vuosi sitten aloin kirjoittaa, mutta johtui varmaan siitä, että pää oli niin täynnä tuota hirsitalohaavetta, että oli pakko purkaa sitä "paperille". Ja ajattelin, että jos siitä olisikin tullut jotain, niin olishan se ollut mahtavaa, että olis tallessa ennen varsinaista käytännön toteutusta olleet ajatukset. Mutta en mä vielä luovuta ja jos tässä vielä pitkäänkin henki pihisee, niin enköhän mä sen hirsimökin joskus saa!! :D Nyt mulla on sentään pieni alku, kun on sentään asunto jossa on hirsiseinää ja vanhaa tiilimuuria! Sekin on jo paljon enemmän kuin mitä jossain vaiheesa uskalsin haaveilla. Kaiken lisäksi olen saanut tehdä tästä asunnosta juuri sen näköisen kuin itsestä tuntuu.

Mutta ei päivitystä ilman kuvaa :)

Tällainen komero kotiutui aatonaattona. Olisin halunnut makuuhuoneeseen oikean vanhan kaapin, mutta makuuhuoneessa ei ole niin isoa seinäpinta-alaa, että mihin iso vanha kaappi olisi mahtunut, paitsi tuo hirsiseinä ja sitä en halua suurella kaapilla peittää... Vanhoja kaappeja en onnistunut löytämään kovin kapeina - en ainakaan sellaista, josta olisin pitänyt. Itse asiassa uudenkin kaapin löytäminen oli tosi hankalaa. Sitten näin jossakin ruotsalaisessa sisustuslehdessä kivan kaapin, joka oli Ellokselta. Minä syöksyin Elloksen sivuille ja kaappi oli juuri sellainen mistä pidän ja mahtuu juuri tuohon tilaan, mikä sopii kaapille. Kaapin vieressä on vaatehuone, mutta sen pyhitän enemmän varastoksi ja kausivaatteille, joita säilytän pukupusseissa. Pieni kaappi pitää ainakin vaatehankinnat kurissa :p Ja tosiasiassa, mä käytän kuitenkin aina niitä samoja, joten nykyisestä kokoelmastakin voisin huoletta heittää 2/3 kirpparille... Kaapin taustalla näkyy kisujen kiipeilyypuu, jonka sijoituspaikka ja ulkomuoto on vielä hakusessa....







3 kommenttia:

Wenla kirjoitti...

Kivoja kirjoja olet alennuksista löytänyt =).
Tuo uusi kaappi on aivan ihana <3!

Hyvää uutta vuotta !

Anonyymi kirjoitti...

Olen jo jonkun aikaa sivu silmällä seuraillut blogiasi. Kaunis vaalea koti, itselläni hyvin samanlainen maku, mutta koirien ja lasten myötä siirrytte vähän enemmän väreissä (ainakin seinissä ja sohvissa) beigen suuntaan. ;) Ihania oivalluksia ja yksityskohtia sisustuksessasi! Mutta asiaan: juuri itsekin tuota samaa kaappia katselin ja mietin uskaltaisiko tilata... Voitko siis suositella, onko tukeva ja materiaali minkälaatuinen ja onko tuo väri valkoinen vai kerma? Ja tuliko ihan kotiovelle asti?

Seepia kirjoitti...

Kiitos Wanilja kommentista :)

Tiitulle myös kiitos :)
Tuo kaappi ei ole puhtaaan valkoinen, ei edes luonnonvalkoinen, vaan se on valkoinen, on joka taitettu hieman vihreään. Minuun silmiin se on sen verran vihreä, että varmaankin maalaan sen. Äitini ei taas nähnyt kaapissa vihreää, mutta se ei ole muutenkaan niin tarkka sävyistä ja väreistä kuin minä :D Mikään maailman tukevin se ei ole ja nuo alla olevat laatikot eivät ole kiskoilla, vaan ihan urien varassa liikkuvat, joten aukeavat hieman kankeasti. Mutta kaunis se on :) ja tuotiin ihan kotiovelle asti, tosi kotitoimituksesta joutui toki maksamaan. Helppo oli koota ja paketissa oli kyllä tarvikkeet millä kaapin voi myös kiinnittää seinään.