tiistai 10. helmikuuta 2009

Neula + villaa = pupu?

Kokeilin elämäni ensimmäistä kertaa neulahuovutusta. Enemmän taisin kuitenkin pistellä neulalla sormiini kuin tuohon työhön, mutta sain mä jotain kasassa pysyvää aikaiseksi. Tosin joka toisessa sormessakin on laastari... :D

Mulla on jo vähän pääsiäinen mielessä ja viimevuotiseen tapaan aion koristella munia, mutta jotain muutakin askartelua haluan tehdä. Niinpä sit päätin tosiaan tuota huovuttamista koittaa... Pupuhan tästä piti tulla, mutta tiedä nyt taas, mitä tää enemmän muistuttaa :D Onpahan taas ihan itse tehty ja aika meni oikein tiiviisti tämän parissa hetken aikaa. Neula ei ollut mulla kovin hyvä, vähän liian ohut ja onnistuinkin saamaan pari neulaa poikki, joten täytyy käydä ostamassa uusia huovutusneuloja ja jatkaa tuotekehittelyä ja harjoittelua :)


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana!!!Sinä se jaksat väkertäää!!Mä olen viikonlopun jälkeen vaan könynnyt töistä kotiin ja mitään en oo jaksanut tehä:(:(

Jampsukka

Villa Lankala kirjoitti...

Ihana!. Sulla draivi päällä :-).
Huovutusneula on aika pirullinen väline sormille.