torstai 22. tammikuuta 2009

Maalia, maalia, valkoista maalia...

Ihan ensimmäiseksi: Iso Kiitos kaikille Teille Ihanille Vierailijoille! Kommenteistanne tulee niin hyvä mieli :)

Niin, mulle on käynyt vähän niinkuin entiselle maalarille, että kun olen saanut ämpärillisen maalia, niin kaikki sitten maalataan samalla värillä :)

Muutama vuosi sittten minulla oli vihreä kausi, joka lähti oikeastaan silloisen asunnon vihreästä kaakeliuunista. Uuni oli niin suuri pienessä asunnossa, että se tarvitsi muutakin vihreää. Habitare messuilla sit ihastuin vihreään kiinakaappiin ja olihan se saatava. Koska minulla ei ollut autoa, otin kaveri mukaan sisustusliikkeeseen ja soitimme tilataksin. Taksikuski hieman nikotteli kaapin kyytiin ottamista vastaan, mutta kun lupasin hänelle hyvät tipit, niin kuski alkoi ruuvaamaan penkkejä alas ja kaappi mahtui tilataksiin justiinsa eikä melkein :)

Tässä kaappi siis alkuperäisessä värissä...


Ja tässä sen jälkeen, kun se sai maalista :)



Myös olohuoneessa oleva ruokailuryhmä joutui minun ja valkoisen maalin uhriksi. Tässä ruokaryhmä ennen. Kuvat siis keskeneräisen remontin keskeltä, joten ihan kaikki puitteet eivät ole vielä kunnossa :D


Ja tältä se näyttää nyt remontin edelleen ollessa kesken....

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi, tulipas kivan näköisiä! Vaalea pöytä tekee heti jotenkin ihanan valoisan ja avaran tunnelman. Olin suunnitellut tekeväni (tai siis pistäväni miehen tekemään) paksusta lankusta muhkean pöydän, jonka petsaisin tummaksi, mutta ehkä sittenkin valkoinen... Hmm...

Villa Lankala kirjoitti...

Heissan,

Oóu. Sä olet ollut ahkera. Kaappi oli vihreänkin kiva, mutta nyt se istuu sisustukseen ehkä paremmin. Uudella värillä väritetyt kalusteet ovat maalauksen jälkeen ihan kuin uusia kalusteita:-). Maalaminen on siinä mielessä kiitollista hommaa,koska siinä näkee käsiensä työn jäljen melko nopeasti.

Seepia kirjoitti...

Kiitos Tiitu :)

Joo, muuttuihan se ilme aika paljonkin. Nyt on niin valkeaa, että varmaan kevätauringon tullessä häikäisee :) Tosin tuo maali on sävytetty hieman luonnonvalkoiseksi, niin ei ole onneks ihan niin säihkyvä :) Mäkin olen haaveillut lankkupöydästä, mutta ehkä joskus myöhemmin...

Wenla kirjoitti...

Ihania tuunailuja siellä =).
Kaapista tuli upea valkoisena <3!
Sopii nyt paremmin kokonaisuuteen.
Ruokailuryhmästä tuli myös mahtavan näköinen valkoisena =).
Meiltä löytyy myös pari tuollaista samanlaista tuolia ja arvaa tekeekö mun nyt mieli maalata ne valkoiseksi...juu tekee mieli maalata.

Ihanaa viikonloppua !