torstai 5. helmikuuta 2009

Totaalinen heräteostos..

Olen sairaana. Labrasta tullessani poikkesin Jyskiin, jossa en yleensä juurikaan käy. Jollain tavalla se kauppa edustaa mulle jotain todella huonolaatuista romua. Mutta joskus olen siellä kuitenkin toki käynyt ja huomannut, että siellä on välillä aika mukavia ja varsinkin edullisia sisustusjuttuja.

Tänään sitten silmiini osui nämä ihanat lampetit ja kynttilänjalat. No, okei, nuo kynttilänjalat eivät olleet heräteostos, sillä olin jo pitkään halunnut tuollaiset viimeistään ensi juoluksi, ja miksei muutenkin. Mutta nuo lampetit. En mä ollut ajatellut hankkia lampetteja, eihän mulla ole edes paikkaa niille!! Mutta, tulipahan ostettua ja eiköhän niille joku paikka löydy...jostakin...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Todella kauniita, mitä maksoi lampetti, sellainen olisi yksinäänkin ihan kaunis...

t:Tiina

Seepia kirjoitti...

Hei,

Lampetti maksoi 9,95 kappale. Hyvän hintainen mielestäni kun miettii, että tuollainen maksaisi oikeassa sisustusliikkeessä vähintään kaksinkertaisen hinnan.

Kesäkukka kirjoitti...

Lampetit olisivat kivat vaikka pönttöuunin molemmin puolin ;)

Jyskistä olen samaa mieltä kuin sinä, mutta kyllä meillekin löytyi kylppäriin peili sieltä ja edullisesti. Vielä himoitsen isompaa peiliä saliin senkin ylle.

Paranemis-terveiset!