perjantai 6. helmikuuta 2009

Mun koti on täällä....

Olen rohkea :) ja laitan kuvan talosta jossa asun. Tosin, monilla on blogissaan kuva omakotitalostaan, niin kai mäkin uskallan. Sitä paitsi, meidän taloyhtiössä on vissiin 4, eiku 5 tällaista taloa, niin ei kai tämä kovin rohkeata ole.

Mä vaan niin tykkään tästä talosta. Jo ensimmäisellä kerralla kun kävin katsomassa tätä asuntoa, tiesin, että vaikka asunto olisi millainen tahansa, haluan muuttaa tänne. Sijaintikin on aivan mahtava. Keskusta on ihan vieressa, mutta silti tämä meidän katu ja lähiympäristö on tosi rauhallista.

Mieluitenhan mä asuisin maalla, mutta kun en sinne vielä pääse, niin olen sen aikaa tässä :)

Tänään satoi lunta ja siksi kuvasta tuli hyvin talvinen iltavalaistuksessaan :)


Toinen asia... olen miettinyt reilun vuoden ikään ehtineeseen blogiini arvontaa... kun vaan keksisi palkinnon... ehkä pitää ommella jotakin, tyynyliinoja, sydänrimpsuja tai jotain pääsiäisjuttuja... pitää miettiä :D

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kertakaikkiaan ihana talo, en yhtään ihmettele että olet siihen ihastunut.

Kaunista viikonloppua.

t:Tiina

Villa Lankala kirjoitti...

Ihana talo. just sellanen ihanan huvilamainen. Kyllä se remppa aikanaan valmistuu. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty;-).
Paranemisiin!

Kesäkukka kirjoitti...

Ihana tunnelma kuvassa ja kuten myös talossa.

Lissu kirjoitti...

Ihana!!! Hyvää viikonloppua sinulle!!!

Nina kirjoitti...

Aivan huippu talo! Ja sisältäkin ihan herkku. Sinua on onnistanut. Ei sitä tarvii aina jaksaa tehdä hommia, senkun vaan köllöttelet kissojen kanssa. Kyllähän sitä kerkiää..sit joskus...

maiju kirjoitti...

MAHTAVA talo!! Aivan huikeat puitteet teillä! *Haluu kans* :)

Minnaa kirjoitti...

Voi ei, siun talo on edelleen ihan miun unelmatalo! Tuollaiseen olisi aina kiva palata työpäivän jälkeen. :)

Seepia kirjoitti...

Kiitos kommenteista. Flunssa onneksi ohi ja taas ehtis jos jaksais ;)